streamline

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Liza - 16 juli 2011 18:32

Nu har min kära sambo fixat strömmen i hagen. Han bytte även

aggregat till ett nytt som jag köpte av en bekant. Har beställt 

några grejer från Börjes idag som man kan kolla strömmen i hagen.

Kan ju vara bra att ha ! Hittade även en höst ridjacka som jag klickade hem.


Nu sitter jag här och funderar på vad man ska göra resten av kvällen...



Av Liza - 16 juli 2011 13:47

Igår blev det lite partaj hos en vän. Kom hem runt halv fyra i morse haha!
Men roligt hade vi   Tur att man inte drack så mycket för åtta i morse

ringde telefonen, det var pappa. Hästarna hade varit lösa i morse och en

snäll gubbe hade ställt in dom i hagen igen. Det var bara att hoppa i kläderna

och cykla upp till hästarna. Kollade först igenom hästarna så dom inte var skadade.
Sen gick jag en vända runt hela hagen och letade var dom kunde ha tagit sig ut.

Fann inga spår någonstans var dom hade kunnat komma ut??


Blev till att laga den andra hagen som dom hade sönder igår och se över

strömmen. Vi ska testa ett lite större aggregat och ett annat jordspett och

se om det blir bättre ledning med strömmen runt hela hagen.

Nu står dom iaf i den hagen och vi har fixat en "foderhäck" där vi har

höet just nu. Dom är så roliga när man kommer med bilen och nya grejer.

Hästarna ställer sig vid grinden och tittar nyfiket och följer med i hagen

när man grejar. Sötnosar!


Olivia testar nya "häcken"   

 
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Detta var första gången!
 Varje dag
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards