streamline

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Liza - 1 juli 2011 20:31

Buuu för alla dessa flygfän som anfaller både mig och hästarna  

Det blev ingen ridning för oss idag. Det svärmade alldeles för mkt

runt omkring oss och Olivia var hyper stressad pga alla bett hon fick.

Fick lov att ringa så min kära sambo fick komma upp med flugtäcket
så jag kunde täcka henne. Dumma mygg/bromsar/flugor!

Hann longera en kort stund, sen gav vi upp!  


Vi får ta nya tag i morrn och hoppas att det är mindre flygfän   


 

Kvällen kommer spenderas i soffan med sambon och sonen.
Vi har bunkrat upp med lite fredagsgottis som vi ska mysa med  


Vad gör ni en kväll som denna? 




Av Liza - 1 juli 2011 11:23

Sov länge idag, vaknade runt tio tiden *skööönt*


Det har regnat massor inatt, kändes som taket skulle ge vika

där ett tag. Hua! Idag är det mulet och alldeles fuktigt i luften.
Det är svårt att vädra när vi har lillmissen, vill inte att hon ska

springa ut själv riktigt ännu. Hon blir så ledsen när man stänger

in henne någonstans   


Ikväll blir det nog ridning, beroende på vädret. Har lite att pyssla

med idag så jag hoppas verkligen det klarnar upp till kvällen.

Det blir ett pass på volten. Känner att jag behöver rida igenom henne

ordentligt, igår blev det bara skogsmulle ridning/kravlöst.

Jag är så sugen att börja träna för någon tränare! 
Det var så länge sen vi gjorde det nu så det börjar bli dags igen  


Här är två bilder från en NH-träning med Christer Frost.




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Detta var första gången!
 Varje dag
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards