streamline

Alla inlägg under juni 2011

Av Liza - 30 juni 2011 22:50

Olivia idag  

   

Av Liza - 30 juni 2011 22:34

Här är en bild på stigbyglarna jag hämtade ut idag 


 

Lägger ut ett betyg när jag har provat dom mer   


Kvällen spenderas nerbäddad på luftmadrassen framför tv:n.

Det är bra najs, och korsdrag genom huset, it's so vaaaaarm!

Av Liza - 30 juni 2011 21:04

Beslutade mig för att byta tillbaka hit igen  


 Så, vad har jag pysslat med idag. 
Först blev det en vända ner till `stan´ och uträttade några ärenden.
Tog bl.a ut mitt paket med dom nya stigbyglarna.
Sen blev det hem och provrida i dom. Det var ett par flexade

från Pfiff. Dom kändes bra under den lilla turen vi tog iaf   


Jag och Jenny tog hästarna på en liten tur ner till området där vi bor.

Hälsade på mina föräldrar och min familj. Det blev väldigt uppskattat

när två stora hästar kommer gåendes. Alla barn blev helt till sig.

Hästarna tog det jätte lugnt, trodde faktiskt dom skulle blir über stressade.

När vi hade hälsat klart gick vi upp i skogen igen och tog en tur där.
Det var dock jätte många flygfän som svärmade runt oss så hästarna blev

riktigt irriterade ett tag. När vi kom hem var dom lite små svettiga så jag

svampade av dom. Sen rullade dom sig och det såg faktiskt riktigt gött ut  


Släppte hästarna i en av gräshagarna som har vilat ett bra tag.
Så nu fanns det rejält med fint gräs att äta av. 


Det var lite kort om dagen i all ära :P


Lr vänta lite... igår gjorde vi ett kap! Vi köpte ett påbörjat släpvagns-
underrede som min kära sambo har byggt klart idag. Så nu har vi

en egen vagn som vi kan köra höbalar lr ha kubiktanken på. Kanon!

Han är bra händig min karl   Glad!!


Nu ska jag bädda ner sonen för klockan var visst mer än jag trodde.. Ciao!






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Detta var första gången!
 Varje dag
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards