streamline

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Liza - 14 juli 2011 22:00

Här kommer några bilder från dagens ridning....


 

syster borstar Olivia :)              

Av Liza - 14 juli 2011 20:37

Har varit och ridit tillsammans med brorsan  

Jag började med att longera Oliva med nya tränset och bettet.

Hon verkade okej med att det var något nytt i munnen.

Efter jag hade longerat en stund hoppade jag upp.

Självförtroendet svek mig en del idag, men jag tog mig upp och

jag red ett pass på ca 30-40 minuter. Allt gick bra och jag är nöjd!

I början kände jag mest på hur Olivia verkade med nya bettet.

Jag tycker att hon kändes lite "lättare" i munnen, fick mera respons

när jag styrde osv. Olivia tuggade på bettet och verkade ganska nöjd.

Hon var rätt så lugn, men som vanligt är det svårt när man rider

med någon annan som gör "munljud", hon blir så het då. Brorsan hade

fullt upp med att få Faxen att traska på så Olivia reagerade en del på smackningarna. Jag rider sällan med munljud eftersom det är så pass laddat.

Men jag red en del volter när hon blev som hetast då lugnade hon ner sig.


När brorsan hade ridit klart så hoppade Madde upp och vi skrittade ut och

lät hästarna sträcka på sig i skogen lite. Det var mysigt  

Syrran var med och tog en del kort så det kommer ev upp senare.

Jag är ganska skygg för kameran när jag rider  


Fler bilder kommer som sagt... eventuellt..senare..


        


Av Liza - 14 juli 2011 13:17

Sometimes it's hard to tell the truth
Then it hurts but nothing lasts forever
Love is such a fragile thing
And I know you better never say never

Confused about what's real, what's right or wrong
Emotions last forever
You and me are too blind to see what we feel
Oh baby never say never

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Detta var första gången!
 Varje dag
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards