streamline

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Liza - 3 juli 2011 23:42

5 saker ni inte visste om mig... 


- Jag har 4 tatueringar 

- Jag är grymt velig och har svårt att bestämma mig

- Allätare inom musik

- Min orginal hårfärg är blond

- Olivia är min första egna häst


(Kissen spanar in handen..)

    

Av Liza - 3 juli 2011 22:07

Sitter på Hööks och klickar hem några saker. Blir bl.a ett nytt träns,

bett,tränshängare m,m. Roligt med nya grejer!


Nu tänkte vi kika på film. Det blir "Irene Huss - Den som vakar i mörkret".
Skriver kort om filmen bara vi har sett klart den.
Har du sett filmen? Isf, vad tyckte du om den?
 



Av Liza - 3 juli 2011 20:56

Ja... eller vad.. jag hittar inte var man ställer in lösenord för skyddade inlägg     

Av Liza - 3 juli 2011 20:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Liza - 3 juli 2011 19:48

Vissa inlägg kommer bli lösenordsskyddade tills vidare.


Om du vill ha tillgång till dom skicka kommentar med mailadress

så fixar jag så du kan läsa inläggen.


Om ngn nu är intresserad vill säga.


Förresten.. upptäckte ett fult sår på Olivia precis där sadelgjorden

ska ligga. SUCK! Oturs-maja det där. Hoppas det läker bra åt henne.


Av Liza - 3 juli 2011 19:32

Japp, det är precis vad vi har pysslat med i eftermiddag.

Vi håller på att göra klar sommarhagen som vi fått arrendera.

Den kommer bli jätte stor! Och det är vi glada för  

Tog några bilder med mobilen medans vi höll på.


En del av hagen. Här kommer det sitta tre trådar för riksvägen går utanför.

 

 Madde bär stolp




Matte slår i stolp







Hästarna utfodrade innan vi for hemåt igen




Olivia mumsar hö




Vi blev nästan klara. Det fattas ca 5 stolpar, några isolatorer och lite små 
röjning runt om sen är det klart. Förmodligen blir det att göra klart de sista

i morgon. Sen får vi se när vi ställer dit hästarna. Det har blivit lite små
"problem" som jag inte tänker blogga om. Men formodligen kommer vi

bara ha två hästar där uppe ganska snart.


Uppdaterar mer senare. Nu ska jag läsa bloggar    




Av Liza - 3 juli 2011 13:31

Håret.. ser svart ut i know. I visst ljus ser det mer lila ut.
Orkade inte ta med riktiga kameran, fick bli mobcam.

En bild iaf    

Av Liza - 3 juli 2011 11:10

Känns att det är söndag idag. Tugnt väder, mulet, små regnar och

är allmänt trist. Men förhoppningsvis så klarnar det upp under dan.


Igår kväll hade vi besök här som sov över. Det var Madde som har

hästen tillsammans med Olivia i hagen, och hennes dotter.
Vi hade det jätte trevligt, blev en hel del småprat och skratt.

Alvin blev dock sjuk igår kväll igen,febern kom tillbaka   

Hoppas verkligen det går över idag! Han var riktigt hängig igår kväll stackarn  


Morgonen spenderade vi hos hästarna. Gav dom frukost, sen byggde vi om

hagen lite. Senare idag blir det stort hagbygge. Då ska vi bygga om en av

hagarna + bygga ut den. Då blir nog hästarna glada, för där finns det mer gräs  


Jag försökte ta en bild på håret, men det ser bara svart ut. Blev mkt 

mörkare än väntat, men det gör inget. Jag gillar det ändå!

Får se om jag får till ngn bra bild, isf slänger jag ut den.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Detta var första gången!
 Varje dag
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards