streamline

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Liza - 6 juli 2011 23:27

Japp, jag måste skärpa mig! 
Visst.. det har varit mycket negativt. Och förhoppningsvis blir det

ändring på det from idag. Jag borde inte låta andra påverka mig

på det här viset. Både jag och Olivia blir stjälpta av detta.

Nu ska jag rycka upp mig!! Peppa mig själv och slå bort alla energitjuvar.


I morgon ska jag ta en riktig mysdag med Olivia  

En gammal bild på Elina (Maddes dotter) och Olivia.
Olivia älskar verkligen barn, hon är jätte gosig och försiktig när barn är i närheten. Det är så himla mysigt! Älskade häst!


 

Av Liza - 6 juli 2011 23:05

Ja, I guess so!
Jag kan inte ens koncentrera mig på tv:n just nu.

Det är alldeles för många tankar som snurrar runt i huvudet på mig.

Någon som har något bra tips för att rensa skallen på alla dessa funderingar?  


   

Av Liza - 6 juli 2011 21:51

Det hade visst inte hänt nånting  


 




Av Liza - 6 juli 2011 20:51

Äntligen.. efter dagar med krångel och fixande med hagen så är den klar!

Jag tror knappt det är sant för det har verkligen känts som ett evighets projekt.


Idag fick vi även reda på att Tengil flyttar. Det visade sig att dom skulle rida

hem honom. Vilket blev lite av en överraskning. Jag ska inte säga så mycket

om det hela. Hoppas verkligen allt går bra för Tengil!


Vi flyttade Faxen och Olivia till nya hagen, vårat s.k sommarbete  


      


Hoppas hästarna trivs i nya hagen!


Nu ska jag läsa i kapp några bloggar som har uppdaterat   

Av Liza - 6 juli 2011 11:16

Tillbaka från hästarna. Allt var bra där uppe  

Fyllde upp baljorna med vatten och slängde åt dom hö.

Jag fick sällskap dit med syster och henne son Linus + hundarna.

Alltid trevligt med lite sällskap  


Världens segaste backe


 

Hästarna


Olivia i sin "anti-flug-skrud"



Finaste Faxen.


 


Idag hoppas jag att vi blir klara med sommarhagen. Vi fick tillbaka röjsågen

som vi har haft utlånad. Det ska röjas lite små sly och gräs runt tråden.

Sen ska vi sätta upp 5 stolpar som fattas, sen är det så gott som klart.


Av Liza - 6 juli 2011 09:50

God morgon!

Har precis käkat lite frukost, nu ska jag ta hundarna och gå upp

till hästarna och kolla vatten, ge hö osv.  


Ha en bra dag!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Detta var första gången!
 Varje dag
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards