streamline

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Liza - 4 juli 2011 23:22

Ville bara säga att idag har jag haft rekord på besökare  

Det är verkligen kanon roligt att se att fler hittar till bloggen!


Nu ska jag krypa ner och sova!

GOD NATT ALLESAMMANS! SOV GOTT!

Av Liza - 4 juli 2011 22:26

Det kliar i fingrarna.. vill ut och fotografera!

Har alltid tyckt om att fota, ända sen jag var liten.
Vill iväg till något ställe som kan ge en inspiration till bilder.

Jag är inget proffs, långt ifrån, men jag älskar't  

Här är några bilder som jag fotat och redigerat.


En skogsväg nedanför där vi bor..

 
Alvins fot en kall morgon 



Frostbitna blad



En höstmorgon

 
Hösten är vacker! 



Ett porträtt på Alvin för några år sedan <3     

 

Av Liza - 4 juli 2011 21:41

 
Av Liza - 4 juli 2011 21:00


Titta vad pappsen kom hem med... Ny sourroundanläggning + projektor  


Vi hade något liknande för några år sedan och jag har faktiskt saknat

det. Alvin är glad att han har "egen bio",som han säger.
I morgon ska vi möblera om och sätta upp alltihopa.

Älsklingen är så nöjd så. Vilken tur att jag tipsade honom om annonsen!


Ute börjar det mörkna, ser ut som mörka moln är på ingång.
Kan nog vara skönt för hästarna med en skur. Det var väldigt mycket

flugor i farten när jag var där. Känns nästan som flugorna har ökat sista dagarna?







Av Liza - 4 juli 2011 19:31

Olivia får lov att stå idag eftersom sonen är sjuk och vi är ensamma hemma.

Har bara varit upp en snabbis och gett dom hö nu på kvällen medans mormor

passade lillen. Vi väntar spänt på vad pappsen kommer hem med.. Alvin är

eld och lågor iaf. Jag kan väl säga att jag också ser fram emot "saken"  

Bild kommer förmodligen senare.. I'll promise!


Jag och Alvin myser i soffan. Syns verkligen hur matt han är   

  


Av Liza - 4 juli 2011 17:00

Vilar i soffan tillsammans med sonen. Han är inte alls nå pigg.

Har pratat med VC och vi fick en tid dit i morgon.


Ikväll blir det att pyssla lite med Olivia och ev. longera henne.


Uppdaterar er senare   

=)

Av Liza - 4 juli 2011 13:05



Av Liza - 4 juli 2011 12:50

Japp, min besöksstatistik bara ökar. Det är riktigt kul   

Har fått en hel del kommentarer också, det är så roligt

att logga in och läsa. Det får en att vilja blogga mer   


 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Detta var första gången!
 Varje dag
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards